Skočiť na začiatok | Skočiť na Vrchné menu | Skočiť na hlavné menu | Skočiť na obsah | Skočiť na pätičku
Začiatok
Obsah

Letecké zábery obce Horné Naštice

(odkaz do foto galérie)

Letecký záber obce Horné Naštice (odkaz do foto galérie)

OZNAM: Úrad práce - opatrenia

Úrad práce, sociálnych vecí a rodiny Partizánske  prijíma v termíne od 11.3.2020 do odvolania opatrenia, cieľom ktorých je predísť šíreniu infekčných ochorení.

V záujme zníženia rizika prenosu infekčného ochorenia koronavírusom COVID  - 19   žiadame klientov Úradu práce, sociálnych vecí a rodiny Partizánske, aby dôkladne zvážili osobnú návštevu úradu a na komunikáciu využívali email, telefonický kontakt a poštové služby.

Ak sa klient rozhodne doručiť písomné doklady osobne, úrad ich preberie v priestoroch podateľne vo  vchode do úradu.

Postupy v oblasti služieb zamestnanosti :

  • úrad oznámi klientom a zamestnávateľom, ktorí majú určený kontakt na úrade v čase krízového režimu, že sa všetky termíny na úradoch práce odkladajú
  • za osobné podanie žiadosti o zaradenie do evidencie uchádzačov o zamestnanie bude úrad považovať žiadosť zaslanú e-mailom alebo poštou v lehote do 7 dní odo dňa skončenia rozhodujúcich skutočností napr. skončenia zamestnania, v prípade neskoršieho zaslania bude uchádzač zaradený dňom zaslania žiadosti
  • nedostavenie sa na kontakt v stanovenom termíne počas trvania krízovej situácie sa nepovažuje za porušenie povinností; ďalší termín pre uchádzača úrad určí písomne, a to listom, alebo e-mailom
  • nepredloženie dohody o práci vykonávanej mimo pracovného pomeru počas trvania krízovej situácie sa nebude považovať za porušenie povinností
  • nepredloženie rozhodných dokladov pre vedenie v evidencii vrátane dokladu o dočasnej práceneschopnosti a o ošetrovaní člena rodiny sa počas trvania krízovej situácie nebude považovať za porušenie povinností
  • úrad ruší všetky pripravované výberové konania
  • úrad ruší všetky plánované stretnutia so zamestnávateľmi, osobné návštevy u zamestnávateľov, burzy práce a výberové konania
  • úrad ruší všetky informačno-poradenské služby aktivity pre uchádzačov
  • úrad ruší všetky aktivity zamerané na zvyšovanie zamestnateľnosti pre uchádzačov, t. j. prerušuje sa realizácia všetkých národných projektov, pri ktorých dochádza ku kontaktu s väčším počtom osôb, a všetci zapojení uchádzači o zamestnanie budú o pozastavení informovaní
  • úrad ruší vykonávanie aktivačných činností

V oblasti pomoci v hmotnej núdzi, náhradného výživného, štátnych sociálnych dávok, peňažných príspevkov na kompenzáciu ťažkého zdravotného postihnutia, preukazu a parkovacieho preukazu počas krízovej situácie:

  • úrad akceptuje žiadosti posielané poštou, elektronicky so zaručeným elektronickým podpisom a e-mailom
  • ak klient donesie žiadosť osobne, bude prebraná v priestoroch podateľne pri vchode úradu
  • skutočnosti, rozhodujúce na trvanie nároku na dávky, príspevky, preukaz a parkovací preukaz môže klienti úradu oznamovať poštou, elektronicky so zaručeným elektronickým podpisom, e-mailom alebo telefonicky. Zamestnanec úradu o telefonickom oznámení urobí záznam
  • ak klient donesie dokument osobne, bude prebraný v priestoroch podateľne úradu pri vchode do úradu
  • doklady o výdavkoch na prepravu, výkazy o počte hodín vykonanej osobnej asistencie a potvrdenia o vyplatených odmenách môže klient oznamovať úradu poštou, elektronicky so zaručeným elektronickým podpisom, e-mailom, prípadne osobne na recepcii úradu
  • ak klient počas obdobia krízovej situácie nevyhovie výzve úradu v určenej lehote, na uvedenú povinnosť sa prihliada ako na splnenú, ak výzve vyhovie do 8 pracovných dní od skončenia krízového režimu
  • na povinnosti klienta, vyplývajúce z poskytnutého jednorazového peňažného príspevku na kompenzáciu, musí úrad prihliadať osobitne
  • preukaz a parkovací preukaz na žiadosť klienta úrad vydá
  • sociálnu posudkovú činnosť bude úrad vykonávať prioritne telefonicky len v odôvodnených prípadoch za prítomnosti posudzovanej osoby prípadne v jej domácnosti
  • lekársku posudkovú činnosť treba vykonávať za prítomnosti posudzovanej osoby, len ak na osobnom stretnutí napriek krízovej situácii klient naďalej trvá
  • podmienka výkonu činností ako aj aktivačnej činnosti podľa osobitného predpisu sa bude považovať za splnenú, aj keď sa počas krízovej situácie nebude vykonávať.
  • prijať žiadosť na resocializačný príspevok od klienta je možné v priestoroch podateľne úradu a v prípade potreby telefonicky konzultovať so sociálnym kurátorom, ak sa obdobie ôsmich pracovných dní po prepustení prekrýva s vyhlásenou krízovou situáciou, za podmienku splnenia uchádzania sa o pomoc orgánu SPODaSK možno považovať 8 pracovných dní mimo vyhlásenej krízovej situácie,  počas krízovej situácie sa resocializačný príspevok vypláca – vzhľadom na jeho účel (vybavenie osobných dokladov a zabezpečenie nevyhnutných vecí osobnej potreby).

Miera triedenia komunálneho odpadu za rok 2019

Úroveň vytriedenia komunálneho odpadu za rok 2019: 20,21%

Sadzba poplatku pre rok 2019 za uloženie zmesového komunálneho odpadu (20 03 01) a objemného odpadu (20 03 07) na skládku odpadov v euro/t (platná od 1.3.2020 do 28.2.2021): 22,00 €

Voľby do Národnej rady SR 2020 - výsledky

Voľby sa uskutočnili 29.2.2020

Výsledky za obec Horné Naštice

Počet zapísaných voličov: 389

Počet zúčastnených voličov: 304

Počet návratných obálok z cudziny: 3

Účasť voličov: 78,14 %

Počet platných hlasov spolu: 297

 

Platné hlasy odovzdané pre politické subjekty v Horných Našticiach:

OBYČAJNÍ ĽUDIA a nezávislé osobnosti (OĽANO), NOVA, Kresťanská únia (KÚ), ZMENA ZDOLA: 59

SMER - sociálna demokracia: 58

Kresťanskodemokratické hnutie: 52

SME RODINA: 42

Kotlebovci - Ľudová strana Naše Slovensko: 27

ZA ĽUDÍ: 14

Koalícia Progresívne Slovensko a SPOLU - občianska demokracia: 13

Sloboda a Solidarita: 9

VLASŤ: 8

DOBRÁ VOĽBA: 7

Slovenská národná strana: 3

Socialisti.sk: 3

Slovenské Hnutie Obrody: 1

HLAS ĽUDU: 1

 

Súhrnné výsledky hlasovania za SR

Počet voličov zapísaných v zoznamoch voličov: 4 432 419

Počet voličov, ktorí sa zúčastnili na hlasovaní: 2 916 840 

Účasť voličov: 65,8 %

Počet platných hlasov spolu: 2 881 511

 

Podiel platných hlasov

OĽANO: 25,02%

SMER-SD: 18,29%

SME RODINA: 8,24%

ĽSNS: 7,97%

Koalícia PS a SPOLU: 6,96% -  Nebola dosiahnutá hranica zvoliteľnosti pre koalíciu - PS/SPOLU 7%

SaS: 6,22%

ZA ĽUDÍ: 5,77%

 

Ordinačné hodiny v Uhrovci - Mikulášová

Všeobecná ambulancia pre dospelých v Uhrovci

Lekár: MUDr. Gabriela Mikulášová

Sestra: Žaneta Galbavá

Od 1. februára:

Pondelok: 6.00 hod. - 15.00 hod.
Utorok: 6.00 hod. - 12.00 hod.
Streda: 6.00 hod. - 16.00 hod.
Štvrtok: 6.00 hod. - 12.00 hod.
Piatok: 6.00 hod. -11.00 hod.

 

Súbor na stiahnutie: Ordinačné hodiny v Uhrovci - Mikulášová (súbor PDF, 88kB, otvorí sa v novom okne)

Návrh plánu kontrolnej činnosti hlavnej kontrolórky na 1. Polrok 2020

Súbor PDF na stiahnutie:

Kalendár zvozu separovaného odpadu 2020

Kalendár zvozu separovaného odpadu možno stiahnúť ako súbor PDF, kliknutím na link nižšie:

 

Kalendár zvozu separovaného odpadu 2020 (súbor PDF, 21kB, otvorí sa v novom okne)

Zverejnenie elektronickej adresy na doručenie oznámenia o delegovaní člena a náhradníka do okrskovej volebnej komisie v obci Horné Naštice - voľby do NRSR 2020

 

Elektronická adresa : ocu@obechornenastice.sk

mailová adresa na doručenie oznámenia o delegovaní člena a náhradníka do okrskovej volebnej komisie

Západoslovenská distribučná - výzva na odstránenie a okliesnenie stromov a iných porastov

Západoslovenská distribučná vyzýva všetkých vlastníkov, nájomcov alebo správcov /ďalej len vlastníkov/ nehnuteľností, na ktorých sa nachádzajú nadzemné i podzemné elektrické vedenia v majetku Západoslovenská distribučná, a.s., na odstránenie a okliesnenie stromov a iných porastov, ktoré ohrozujú bezpečnosť alebo spoľahlivosť prevádzky vedení distribučnej sústavy a to v rozsahu podľa §43 Zákona č. 251/2012 Z.z. v platnom znení.

Požadovaný konečný termín vykonania prác je 14.03.2019.

 

Viac info v súbore na stiahnutie:

VÝZVA - Západoslovenská distribučná - na odstránenie a okliesnenie stromov a iných porastov (Súbor PDF, 308kB, otvorí sa v novom okne)

SODB 2021

SČÍTANIE OBYVATEĽOV 2021

Odkaz na externú stránku

www.scitanie.sk

Odkaz na ewternú stránku www.scitanie.sk

Obecný úrad

Obecný úrad Horné Naštice

Základné info

Adresa:

Obec Horné Naštice
Obecný úrad č. 75
956 41 Horné Naštice

Tel.:

+421 (0)38 7684120

E-mail.:

ocu(zavináč)obechornenastice.sk

Úradné hodiny

Pondelok (stránkový deň)
8.00 - 15.00 h.
Utorok (stránkový deň)
8.00 - 15.00 h.
Streda (stránkový deň)
8.00 - 17.00 h.
Štvrtok (nestránkový deň)
8.00 - 15.00 h.
Piatok (stránkový deň)
8.00 - 14.00 h.
Skočiť na začiatok | Skočiť na Vrchné menu | Skočiť na hlavné menu | Skočiť na obsah | Skočiť na pätičku
Uložiť
Nastavenie použitia cookies
Používame cookies, aby sme vám zaistili čo najlepší zážitok z našej webovej stránky. Ak odmietnete používanie cookies, táto webová stránka nemusí fungovať podľa očakávania.
Povoliť všetky
Odmietnuť všetky
Čítať ďalej
Analytické cookies
Slúžia na analýzu správania návštevníka na webovej stránke a následne na zlepšovanie jej funkčnosti a vzhľadu. Využívame služby externého poskytovateľa Google Analytics od spoločnosti Google
Google Analytics
Akceptovať
Zamietnuť